Никога не е късно за следните 10 промени в рекламата

Никога не е късно за следните 10 промени в рекламата

Рекламните практики по света се променят по-бързо, отколкото бизнес процесите на много други индустрии. Но през 2016 г. от съдържателна гледна точка има някои особености в рекламата, които може да се подобрят. Това смята Пол Шугит, дългогодишен колумнист на сайта About.advertising.com. Той изброява какво според него би подобрило тази година света на рекламата, за всички икономики, за всички народи. 

1. По-малко нахални реклами в смартфоните. Всички сме минавали през това - искаме да прочетем или гледаме нещо на телефона, който все повече използваме за осведомяване и забавление, но дразнеща реклама ни прекъсва. Налага се да я гледаме. Тя върши лоша услуга на рекламодателя. Създава излишно напрежение. Pop-up онлайн рекламите освен че са досадни, забавят зареждането на интернет страниците, ето защо стотици хиляди хора вече използват програми за блокиране на интернет рекламата. Ако правите онлайн реклама, прегледайте хубаво каква точно е тя и как се явява.

2. По-свързани с аудиторията публикации в социалните мрежи. Някои рекламодатели казват на агенциите си да публикуват и публикуват. За тях не е толкова важно какво казват, на кого, а "да бъдат в разговора", защото всички са там. Това е толкова погрешно...

3. По-малко видео реклама преди започването на видеоклиповете в YouTube и други сайтове. Не е изненада, че сайтове като YouTube и Hulu вече предлагат свои премиум версии без такава. 

4. Повече разнообразие в телата на хората, показвани в рекламите. По-реални жени и мъже. По-естествени лица. По-пълни хора. По-малко перфектни коси. 

5. По-малко спам. По-малко безсмислено изпращани търговски имейли от най-различни фирми - от пицарии, през търговци на матраци, до козметични студиа. 

6. По-добри радио реклами. Лошото радио е навсякъде и то винаги е едно и също - говореща глава крещи телефонен номер или уебсайт и ги повтаря няколко пъти. Или двама актьори провеждат разговор, който е толкова реалистичен, колкото анимационно филмче.

7. По-малко продуктово позициониране. Да, хората в реалния живот наистина пият безалкохолни и карат коли. Няма нищо лошо да се покаже това, но по сполучлив начин, а не като телевизионните или други герои казват "подай му бутилката КОКА-КОЛА, или като разказват "докато карах моя "Форд" се сетих", вместо "докато карах колата". Понякога посочването на марките звучи много неестествено.

8. Краят на говорещите бебета и кучета. Едва ли той някога ще се случи в рекламната вселена. Но, поне може да се намали времетраенето на тези реклами, защото някои са по 2 минути.

9. По-добри реклами на Apple. Има ли нужда това от обяснение? Хайде, Apple, направи революционна реклама отново, каквато бе "1984"!

10. По-малко мъже идиоти в рекламите. По-малко безмълвни мъже на канапето пред телевизора, които стоят за фон. По-малко мъже, които представа си нямат как да се направи нещо. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ