Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинговите тактики, които останаха ефективни във времето
Обновена 01:11ч., 21.11.2014
"Преди 13 години написах материал за най-важната маркетингова информация онлайн, от която се нуждаят предприемачите, за да ръководят успешен уебсайт или бизнес. Тогава имах усещането, че тази информация би била полезна на фирмите да се развиват. Никога не съм си представял, че препоръките ми ще бъдат адекватни днес, на фона на постоянно променящата се дигитална среда."
Това пише за американското списание Inc. Стивън Арстол. Той посочва четири маркетингови тактики, които според него са успели да удържат на изпитанията на времето. Те са тези класически, общовалидни и все още работещи подходи за маркетиране от далечната за бизнеса в твърде много отношения 2001 г.
Ето кои са:
- Търсенето в мрежата. В началото на века много по-малко хора използваха търсенето в мрежата. Сега, с тази услуга живее огромна част от населението на планетата. В САЩ, където то се заражда, през 2002 г. търсят онлайн половината американци. През 2012 г. броят им вече е нараснал до 73%, твърди авторът. Днес 11,9 млрд. търсения в Google се провеждат всеки месец. Все повече компании плащат за високо място в резултатите от тях в световната интернет търсачка. Най-добрите SEO практики се променят при всяко обновяване на алгоритъма на Google. Компаниите промениха фокуса си от оптимизиране за търсачките към оптимизиране за крайния потребител, но като цяло търсенето в мрежата остава класически и работещ маркетингов подход.
- Заставките. Те са рекламите, които обикновено се поставят между редакторското съдържание в медиите. Хората са свикнали да ги виждат поне от 2001 г. насам. Преди 13 години не бяха често срещани в мрежата, но това се промени. Този метод продължава да е ефективен.
- Текстовите реклами. До днес те остават по-въздействащи от рекламната визия и банерите.
- Имейл списъците. Електронната поща все още работи добре за директни продажби. Продължава да се печели от имейли, които съобщават за промоции и други с линкове към сайтове за електронна търговия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 24.11.2024
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
Американски съд отказа да накаже Мъск по искането на Комисията за ценни книжа и борси
Свят |
Обновена 20:30ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
Дълбоко скрити в тъмната страна на човешката природа
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 15.12.2018
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
Ахмед Доган към Младежкото ДПС: Не позволявайте тъмни субекти да определят битието ви
България |
Обновена 16:45ч., 23.11.2024
Страшни жеги на Балканския полуостров
Общество | Advertorial |
Обновена 13:30ч., 17.06.2016
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:00ч., 15.09.2015
Жълт код за ниски температури в цялата страна
България | Advertorial |
Обновена 12:48ч., 31.12.2015
Испански таксиджия върна забравен в колата му куфар, пълен с 10 000 евро
Свят | Advertorial |
Обновена 19:06ч., 20.11.2016
Коментари
Няма въведени кометари.