Как да промените поведението на клиентите

Как да промените поведението на клиентите

Съвеменният маркетинг не е свързан само с това да те чуят, но и с това да промениш поведението на купувачите, напомня сайтът UTalkMarketing.

Поведението на купувачите може да се изменя в изгодна за компанията насока, чрез обвързване с марката. Обвързването всъщност представлява правилно разбиране на това как хората си взаимодействат с информацията.

Тук следват шест съвета, които помагат да се засили още повече връзката с клиентите. Тя ги мотивира и променя поведението им:

  • Фокусирайте се върху откривателството. Хората се наслаждават сами да откриват нещата. Ако им позволите да изследват дадена информация, ще ги накарате да я запомнят по-добре и ще ги мотивирате да постъпят според това, което тя им казва. Пример за това е стратегията на някои марки обувки, които карат клиентите да станат почитатели на компанията във Facebook и Twitter, за да разберат в кой фирмен магазин се продават и има достатъчно чифтове от търсените от хората модели.
  • Използвайте силата на личната връзка. Това е добре познато, но често забравяно правило. Грижата за определения клиент и таргетираната комуникация изискват изразходването на ресурс, който си заслужава.
  • Не забравяйте физическото обвързване. Хората придобиват по-трайни впечатления, когато опитват продукта с повече сетива; когато не само го виждат, но и помирисват например.
  • Опростете промените. Направете всичко възможно изпробването на новите стоки и услуги да е възможно най-лесно, елементарно и безпроблемно за хората.
  • Предложете толкова информация, че да се започне разговор. Фокусирайте се върху маркетинговите съобщения, които са конкретни и създават интрига.
  • Направете точната оферта на точната аудитория. Може да имате отличен криейтив и много добри канали за разпространение на маркетинговото съобщение, но те няма да помогнат, ако не таргетирате точните хора в точното време и място.  
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ