Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да промените поведението на клиентите
Обновена 01:00ч., 14.04.2015
Съвеменният маркетинг не е свързан само с това да те чуят, но и с това да промениш поведението на купувачите, напомня сайтът UTalkMarketing.
Поведението на купувачите може да се изменя в изгодна за компанията насока, чрез обвързване с марката. Обвързването всъщност представлява правилно разбиране на това как хората си взаимодействат с информацията.
Тук следват шест съвета, които помагат да се засили още повече връзката с клиентите. Тя ги мотивира и променя поведението им:
- Фокусирайте се върху откривателството. Хората се наслаждават сами да откриват нещата. Ако им позволите да изследват дадена информация, ще ги накарате да я запомнят по-добре и ще ги мотивирате да постъпят според това, което тя им казва. Пример за това е стратегията на някои марки обувки, които карат клиентите да станат почитатели на компанията във Facebook и Twitter, за да разберат в кой фирмен магазин се продават и има достатъчно чифтове от търсените от хората модели.
- Използвайте силата на личната връзка. Това е добре познато, но често забравяно правило. Грижата за определения клиент и таргетираната комуникация изискват изразходването на ресурс, който си заслужава.
- Не забравяйте физическото обвързване. Хората придобиват по-трайни впечатления, когато опитват продукта с повече сетива; когато не само го виждат, но и помирисват например.
- Опростете промените. Направете всичко възможно изпробването на новите стоки и услуги да е възможно най-лесно, елементарно и безпроблемно за хората.
- Предложете толкова информация, че да се започне разговор. Фокусирайте се върху маркетинговите съобщения, които са конкретни и създават интрига.
- Направете точната оферта на точната аудитория. Може да имате отличен криейтив и много добри канали за разпространение на маркетинговото съобщение, но те няма да помогнат, ако не таргетирате точните хора в точното време и място.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Четири урока, които вашата марка може да научи от Тейлър Суифт
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 24.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 24.11.2024
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
Дълбоко скрити в тъмната страна на човешката природа
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 15.12.2018
Четири урока, които вашата марка може да научи от Тейлър Суифт
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 24.11.2024
Ахмед Доган към Младежкото ДПС: Не позволявайте тъмни субекти да определят битието ви
България |
Обновена 16:45ч., 23.11.2024
Страшни жеги на Балканския полуостров
Общество | Advertorial |
Обновена 13:30ч., 17.06.2016
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:00ч., 15.09.2015
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 24.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.