Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на деня: Трите стереотипа на отслабващите жени
LowLow е ирландска марка нискомаслени сирена. Вместо да създаде някоя от типичните реклами за диетична храна, в които нереално слаби жени дъвчат с пресилена наслада неапетитни продукти, тя реши да се подиграе с клишетата в този конкретен дял от рекламната индустрия.
В новата си реклама LowLow показва трите рекламни стереотипа на жената, която е на диета – Надменното момиче, Шантавото момиче и Момичето с кифличката. Всяка от тези повърхностни дами си има собствени проблеми. Надменната вечеря с крекери, за да се побере в джинсите си. Шантавата танцува, където и да отиде, защото явно в диетичната храна се слага и екстази. А Момичето с кифлата е толкова вманиачено по сладкишчетата, че ги вижда навсякъде като във филм на ужасите.
Клипът се подиграва на всички стереотипи, в които рекламодателите набутват жените, за да им продадат продуктите си. Видеото завършва с монтаж на дами, които се мерят на кантари под звуците на песничка с думите: „Те знаят, че ни унижават, но това е за наше добро, защото ще продължаваме да ви караме да се чувствате зле по отношение на храната, момичета!” Слоганът е: „Прилошава ли ви от клишета? И на нас”. Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.