Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Един добър въпрос за рекламния бизнес
Обновена 00:45ч., 28.01.2015
Преди година търсехме копирайтър. На интервю при нас се яви един наистина добър професионалист от агенция Phoenix. Той дойде в офиса ми и започнах да му задавам въпроси. Накрая го попитах задължителното: „Зададох ти доста въпроси. Ти искаш ли нещо да ме питаш?”. И той каза: "Всъщност имам един въпрос. Сравнително нов съм, затова… кажи ми, кое тук е лошото?”.
Най-добрият проклет въпрос, който са ми задавали.
Какво не върви? Къде са недостатъците? Това е чудесен въпрос, защото е малко дързък, но същевременно смислен. За радост, тогава се замислих и след известно време отговорих, че ако трябва да бъда честен, при нас в работата няма нещо наистина дразнещо, проблемно и неприятно. Защото сме се постарали да избираме и назначаваме свестни хора, които се справят добре.
Кадрите в нашия бизнес с изготвяне на реклама трябва искрено да идват с желание на работа. Ние сме без работно време и често се случва спешно да творим идеи до късна доба, които точно на следващия ден трябва да представим на клиентите. По някакъв странен начин цялото това напрежение и битки служат като страхотно сплотяващо средство, което кара служителите да се чувстват близки.
Затова днес се фокусирам върху управлението на място за правене на реклама, където няма нещо, което да е лошо. Всъщност това не е невъзможно и дори е лесно. Когато избираме хората си по време на интервютата за работа, в нашата агенция им задаваме поредица от странни въпроси. Хвърляме ги в различни въображаеми ситуации, за да видим как ще реагират.
Какво търсим?
Характер. Това се брои. Искаме само хора, които разбират, че да правиш правилното нещо винаги е това, което е правилно да се направи. Някой, който се наслаждава на пътуването към това да научава повече, отколкото се радва на това, да разбере отговора.
Умение за силно, критично мислене и способност да се изправи човекът в средата на стаята и да заяви решително позицията си пред всички. Той трябва да бъде силно мотивиран и да не го удовлетворява нищо друго освен абсолютният успех. Да разбира, че провалът не е край, а началото.
Креативен. Творец. Творчески настроен.
Да познава тенденциите, модата, младите хора, разбиранията, технологиите. Понякога са по-важни не идеите, а хората, които притежават дълги невидими антенки, с които прихващат настроенията на останалия свят и успяват да свържат точките по нов, страхотен начин, създавайки реклама.
Човек, който притежава способността да ангажира тези около себе си.
Да може приемливо да пише и говори на майчиния си език.
Да бъде способен да се справя с агресивни крайни срокове и да може да жонглира между няколко лични задължения и отговорности.
Да има око за детайла и ако може, да притежава организационни умения.
Да пие бира (препоръчително).
Да има чувство за хумор.
Какви хора не искаме в нашата рекламна агенция?
Такива, които драматизират - животът е прекалено кратък.
Хора, които разбират работата си като приемане на поръчки.
Склонни да се движат по инерция, без сами да полагат усилия да развиват себе си като професионалист.
Всъщност, не търсим ли всички такива хора?
***
Том Мартин, AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Рейтингът на премиера на Великобритания Киър Стармър рязко пада, националистът Фарадж е във възход
Общество |
Обновена 17:30ч., 23.11.2024
ГЕРБ призова ПП-ДБ разговорът в политиката да се върне на масата на преговорите, а не през медиите
България |
Обновена 17:00ч., 23.11.2024
Ахмед Доган към Младежкото ДПС: Не позволявайте тъмни субекти да определят битието ви
България |
Обновена 16:45ч., 23.11.2024
Контрараузнаването, ФБР и Пентагонът предупредиха за опити на Русия да вербува свои шпиони в компаниите
Свят |
Обновена 16:30ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
България |
Обновена 10:45ч., 23.11.2024
Мощна хиперзвукова вълна от космоса е достигнала Земята след сблъсък на галактики
Наука и Здраве |
Обновена 15:00ч., 23.11.2024
Скуката – тайната съставка на успеха
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 23.11.2024
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Свят |
Обновена 10:00ч., 23.11.2024
Експерти и анализатори учредяват политическата партия „България може“
България |
Обновена 11:30ч., 23.11.2024
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.
Бизнес |
Обновена 08:30ч., 23.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.