Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Внимавайте къде поставяте рекламата онлайн (гафове от света)
С навлизането на практиката на автоматизираното купуване на онлайн реклама (programmatic advertising online) рекламодателите се насочват към все по-специфични аудитории. Рекламодателите не са обвързани с определено рекламно съдържание или локации. Ето защо, не винаги рекламата им се получава - съобщенията им се позиционират на крайно неподходящи места в онлайн пространството.
Така се стига до някои наистина кошмарни за тях случаи, които зоркото око на онлайн потребителите не подминава. Тези случаи са смешни, абсурдни гафове. Крайно неуспешни проявления на опити за популяризиране на стоки и услуги.
Business Insider посочва примери от света на мрежата. Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.