Напред и нагоре след най-новите актуализации на Google

Напред и нагоре след най-новите актуализации на Google

Добре известно е, че Google периодично актуализира алгоритмите си. С всяка нова актуализация има промени в това, което всеки уебсайт трябва да направи, за да подобри класирането си в резултатите от търсачката. Точно такъв е моментът сега. И така, как да класирате уебсайта си след най-новите актуализации на Google?

Преди да започнете да подобрявате класирането на уебсайта си, препоръчително е да проверите текущото си класиране в Google. Това ще ви помогне да си поставите цел и да проследите усилията си. Трябва да се отбележи, че не е нужно да правите това ръчно, тъй като за тази задача са създадени тонове инструменти. Ubersuggest е един от най-добрите инструменти, на които можете да разчитате за оценка на текущото ви класиране в Google.

1. Концентрирайте се върху SEO на страницата 

Въз основа на най-новите актуализации на Google, SEO на страницата стана по-важно от всякога. Следователно трябва да се концентрирате върху подобряването на оптимизацията на страницата. Просто казано, on-page SEO се отнася до типа оптимизация, която можете да направите на самия уебсайт. За разлика от SEO извън страницата, оптимизацията на страницата обикновено е във ваш контрол и несъмнено е един от най-лесните методи за подобряване на класирането на вашия уебсайт. В допълнение, оптимизацията на страницата често показва резултати бързо.

Най-добрите практики за подобряване на SEO на страницата включват:

  • Споделяне на дългосрочно съдържание (този момент ще бъде обяснен по-късно)
  • Използване на подходящи ключови думи в съдържанието
  • Добавяне на мета заглавия и тагове

2. Използвайте техническо SEO

Техническото SEO е свързано с проектиране на вашия уебсайт, за да се гарантира, че търсачките могат да го обхождат и индексират бързо и лесно. Когато техническото SEO е направено правилно, търсачките могат лесно да оценят вашето уеб съдържание. В резултат на това вашият уебсайт ще се класира по-високо в резултатите от търсенето.

3. Подобрете сигурността

Уебсайтовете с HTTPS често се класират по-високо в резултатите от търсенето. Така че е изключително важно да имате HTTPS на вашия сайт. Освен подобряване на класирането ви, това също ще направи хората по-уверени да използват уебсайта ви, тъй като ще го почувстват сигурен.

4. Направете сайта си удобен за мобилни устройства

В днешно време повечето хора имат достъп до интернет чрез своите мобилни устройства. Като се има предвид това, Google обикновено дава приоритет на удобните за мобилни устройства уебсайтове. Размерът на текста, шрифтът и т.н. на вашия сайт трябва да бъдат оптимизирани, за да улеснят хората да го посещават на своите телефони.

5. Увеличете скоростта на зареждане

Интернет потребителите не искат да чакат няколко минути за зареждане на уеб страница. Така че е жизненоважно да гарантирате, че вашият уебсайт се зарежда в рамките на няколко секунди. С повишена скорост на зареждане, Google ще класира вашия сайт по-високо и степента на отпадане на вашия сайт ще намалее.

6. Подобрете потребителското изживяване

Потребителите не трябва да се затрудняват да навигират в уебсайта ви; следователно трябва да подобрите потребителското изживяване (UX). Освен това се уверете, че вашият уебсайт изглежда чист, привлекателен и професионален.

7. Създавайте дългосрочно съдържание

Може би сте създавали съдържание в кратка форма на уебсайта си. Време е да промените съдържанието си на дълги публикации в блогове и целеви страници. Обикновено вашето дългосрочно съдържание трябва да има около 2000 думи или повече. Такова дългосрочно съдържание ще задържи читателите по-дълго на вашия уебсайт и също така ще ви помогне да споделяте по-важна информация.

8. Качвайте само висококачествено съдържание

Докато се опитвате да създадете дългосрочно съдържание, не трябва да пренебрегвате качеството му. Вашето съдържание трябва да бъде:

  • Оригинално
  • Информативно и насочено към публиката
  • Добре написано и форматирано без граматически гафове, пунктуационни грешки и т.н.

9. Уверете се, че вашето съдържание може да бъде прегледано

Въпреки че целта ви е да накарате читателите да останат по-дълго на уебсайта ви, за да усвоят информацията, това няма да се случи в много ситуации. Следователно трябва да направите уебсайта си лесен за преглед от читателите. За да бъде лесно преглеждането, вашето съдържание трябва:

  • Да имате съдържание, което подчертава основната информация в публикацията
  • Имате множество подзаглавия с етикети за заглавия
  • Съдържате различни точки

10. Оптимизирайте мета заглавията

Заглавието, което се показва в действителните страници с резултати от търсачката (SERP), е известно като мета заглавие. Въпреки че Google ограничава броя на думите за мета заглавието, все още можете да го използвате, за да привлечете вниманието на читателите. Наричано иначе SEO заглавие, мета заглавието трябва да бъде лесно разбираемо и информативно. Освен това трябва да има вашата основна ключова дума.

11. Добавете подходящи и привличащи вниманието визуални ефекти

В миналото хората качваха публикации в блогове, целеви страници и т.н. с едно или две изображения с ниско качество. Нещата обаче се промениха бързо, тъй като най-новите актуализации на Google предпочитат уеб страници с множество висококачествени изображения. Така че избягвайте да използвате празни графики и стокови изображения. По-скоро трябва да създавате или получавате изображения, които описват някои концепции и подобряват стойността на вашето съдържание. Уверете се, че изображенията са привлекателни и подходящи за информацията на страницата.

12. Използвайте видеоклипове

Тъй като продължителността на вниманието на много редовни потребители на интернет става по-кратка, те се затрудняват да четат писмено съдържание. Въпреки това повечето от тези потребители все още прекарват няколко минути в гледане на видеоклипове. Така че би било най-добре, ако се възползвате от това знание, като добавите видеоклипове към вашите уеб страници. Последните актуализации на Google позволяват на хората да гледат видеоклипове, когато имат нужда от определена информация. Следователно качването на видеоклипове може да подобри класирането ви в резултатите от търсенето.

Видеото трябва:

  • Да бъде кратко
  • Да има интересен саундтрак
  • Да има времеви клейма
  • Да има атрактивна миниатюра

13. Инвестирайте в SEO извън страницата

Докато SEO извън страницата може да бъде трудно да се направи правилно, то може да направи голяма разлика в класирането на вашия уебсайт в резултатите от търсенето с Google. Според последните актуализации на Google SEO извън страницата може да бъде полезно, за да привлече повече трафик към вашето съдържание и да повиши авторитета на уебсайта ви. С течение на времето Google ще класира вашия уебсайт по-високо в резултатите от търсенето. Като се има предвид това, трябва да инвестирате в SEO извън страницата.

14. Следете своите SEO показатели

Тъй като предприемате стъпките по-горе, за да класирате уебсайта си по-високо в резултатите на Google, трябва да наблюдавате какво правите. Затова трябва да отделите известно време за проследяване на SEO показателите.

  • Оценете къде получавате по-голямата част от вашия органичен трафик
  • Проверете ефективността на вашата ключова дума.

Накратко, трябва да използвате съветите по-горе и да се възползвате от последните актуализации на Google, за да класирате уебсайта си по-високо в резултатите от търсенето.

Източник: Гаджура Константин, изпълнителен директор на IUWO.com и GAJURA.com, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                    

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.