Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook подава ръка на малкия бизнес
Най-голямото предизвикателство за малкия бизнес по време на рецесията, а и след нея, беше недостигът на клиенти. За да бъде запълнена тази липса експертите често предлагат да бъдат стимулирани продажбите чрез промоции и маркетинг усилия, вместо да се съкращава. В крайна сметка, както се казва в добри времена хората искат да рекламират. В лошите трябва!
Някои бизнеси с късмет идния януари ще имат възможността да рекламират в социалната мрежа Facebook без да заплащат, пише сп. Entrepreneur. Преди броени дни от сайта представиха нова програма, създадено да помогне на малкия бизнес да задържи настоящите си клиенти. Чрез нея собствениците и мениджърите могат да популяризират марката и да достигнат до нови потенциални клиенти в сайта за комуникация, чиито потребители към момента саа 800 млн.
„Целта ни е да дадем преднина на малкия бизнес като му помогнем да намери клиенти по най-добрия начин – чрез препоръки от приятели“, заяви Шерил Сандберг, шеф на операциите във Facebook, когато представи идеята.
Все още не е ясно дали програмата е отворена и за бизнес извън САЩ, информира още Entrepreneur.
Facebook партнира с американската Национална федерация на независимия бизнес и Търговската камара в страната катоа осигурява на бизнеса примерни казуси, изследвания и съвети, за да подобри той маркетинг инициативите си.
От социалната мрежа планират да дарят рекламно поле на стойност 10 млн. долара на 200 хил. фирми от януари следващата година. Собствениците на малък бизнес могат да се възползват от офертата след като заплатят за поне една Facebook реклама. Те ще могат да получат поле за рекламно съобщение на стойност 50 долара.
Както в рекламите, в които се плаща за кликване (pay-per-click ads) в търсачките, когато потребител кликне на Facebook рекламата, рекламодателят трябва да заплати установена цена за това кликване – някъде между 5 цента и 25 цента. Facebook от началото на януари ще дава на рекламодателите кликвания за по 50 долара безплатно. Тази сума ще получат първите 200 хил. фирми, приели офертата.
По данни на сайта повече от половината регистрирани стотици милиони потребители в него са направили контакт с някакъв бизнес чрез страниците му. Това възлиза на около 700 млн. връзки между бизнеса, възможните клиенти и местните фирми.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.