3D изображенията идват в Google и клиентите не могат да им се наситят

3D изображенията идват в Google и клиентите не могат да им се наситят

Google казва, че 3D изображенията идват и клиентите не могат да r; се наситят. Вашият онлайн магазин готов ли е? С най-новите си функции Google има за цел да улесни клиентите да намират продуктите, които търсят – и това е добра новина за търговците на дребно.

Този месец базираната в Маунтин Вю, Калифорния компания обяви девет нови функции, ориентирани към търговията, които ще бъдат пуснати тази есен, всички от които използват изкуствен интелект за сортиране на повече от 35 милиарда продуктови списъци за потребителите на търсачката.

Ключови функции, имащи за цел да подобрят откриваемостта на продуктите и ангажираността на клиентите, включват нов инструмент за "актуални продукти", който ще отразява в реално време продукти, които демонстрират повишен процент на търсения, нови възможности за използване на 3D визуализации и ръководства за пазаруване, които обобщават данни от отзиви на клиенти, продуктови списъци и източници на трети страни.

Тъй като новите инструменти за пазаруване на Google имат за цел да подобрят изживяването на клиентите при пазаруване в платформата, фирмите могат да се възползват от предимствата стига да могат да направят така, че продуктите им да се отличават от останалите.

Google стартира съвместимост с 3D изображения за домашни стоки по-рано тази година и в момента пуска 3D визуализации на маратонки на платформата. Компанията казва, че хората се ангажират с 3D визуализации почти 50% повече отколкото със статични визуализации.

"Марки маратонки със съществуващи 3D изображения могат да изразят интерес към пилотната програма сега, въпреки че функцията ще се разпространи широко по-късно тази година", казва за Inc Мат Мадригал, вицепрезидент на Google за търговско пазаруване.

Освен това Google тества нов модел за машинно обучение, който може да помогне на малки търговци, които не разполагат с ресурсите да разработят сами 3D изображения. Въпреки това засега няма посочена дата на пускане на този инструмент. За да останат конкурентоспособни в Google обаче фирмите трябва да обмислят надграждане на изображения по този начин.

За да използват тези инструменти, компаниите трябва да изброяват продуктите си чрез Google Merchant Center, което е безплатно от 2020 г.

За оптимизиране на продуктовите списъци, фирмите трябва да използват изображения на продукти с висока разделителна способност и да включват възможно най-много подробности - като скорост на доставка, цена, размер, цвят, материал и състояние на продукта, обяснява Мадригал. 

"Също така е важно да включите информация, която отличава вашата марка. Например ако имате програма за лоялност, това може да ви помогне да привлечете съществуващи лоялни клиенти и да събудите интереса на нови", казва още той.

Източник: Ребека Дечински за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова        

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Скуката – тайната съставка на успеха
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.