Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 страхотни опаковки, които ще ви впечатлят
Как е една хитра идея, макар и на пръв поглед много проста може да доведе един бранд до успех. Някои от тези изключителни опаковки са с благородна социална кауза, други с чисто търговкса цел, трети имат за цел да улеснят ежедневието ни. При всички случаи, когато е вложена мисъл, желание и страст в създаването на един продукт това са личи. И накрая даже ни доставя удоволствие да посегнем към такъв продукт на рафта. Е, насалдете се на тези дизайнерски попадения.
1. Опаковка на хляб Kohberg, “Подкрепете бюста”
“Kohberg е най-големият производител на хляб в Дания. Компанията е спонсор на датското общество за борба с рака по време на тяхното голямо годишно събитие за превенция рака на гърдата. Събитието се нарича “Подкрепете бюста” и Kohberg дарява част от приходите си от продажбите на ръжените питки Rugbrødsboller.” (Рекламна агенция: envision)
2. Водоустойчиви часовници, които се продават в пликове с вода
“Ние вярваме в това, което може да видим: максималната прозрачност на нашата опаковка показва пълната увереност, която имаме в нашия продукт. Затова подлагаме Festina Profunda на контрол на качеството директно на мястото на продажба: часовникът е в прозрачно пликче, пълно с дестилирана вода. (Рекламна агенция: Scholz & Friends)
3. CD Опаковка: Vonnegut Dollhouse
“Vonnegut Dollhouse е една от последните сили на музикалната сцена във Ванкувър.” (Рекламна агенция: Rethink, Canada)
4. Аксесоари за коса St.Stephen
“В днешния пазар на аксесоари за коса конкуренцията е много голяма. За да може един бранд да изпъкне сред тълпата трябва да бъде уникален и да може да се отличи от останалите играчи. St. Stephen е нова марка за аксесоари за коса. Сред продуктите, които предлагат са: фиби, шноли, ластици, щипки за коса и други. Принципът на тази серия е да се използва дизайнът на опаковката и по-семплата визия, за да се въздейства на различен сегмент потребители. Комбинацията на функционалност и характер на дизайна правят страхотно впечатление на рафта и разбира се увеличават шанса за продажба.” (Дизайнер: Prompt Design)
5. Буркани за сладко с формата на плодове
Бурканите за сладко с формата на плодове са на марката La Vieja Fabrica (Рекламна агенция: tapsa)
6. Хавлиени кърпи Kirei
“Целта на кърпите е да чистят. За да подчертая силата кърпата е опакована като молив и действа като гумичка, която е част от молива. Те могат да се продават отделно или като комплект от различни цветове моливи. Нека да изтрият срама от лицето ви!” (Дизайнер: Хана Йор)
7. Кутия за къпрички планината Фуджи
Дизайнер: Tomohiro Ikegaya
8. Хляб Vilpuri
Дизайн: Hasan and Partners
9. Опаковка за четки мустаци
“Тази забаван опаковка предлага и фукционално предимство: опаковане на два продукта (две четки) на едно място само с картон, който има печат и на двете страни.” (Дизайнер: Симон Лалиберте)
10. “City Harvest” – празна торбичка стомах
“City Harvest се вижда, когато празната торбичка стомах е пълна с храна. Торбичките се доставят до супермаркети. На торбичката пише: “Нека се преборим с глада в Ню Йорк.” (Дизайнер: Анди Уинър и One Sow Merit)
Още идейни опаковки можете да видите тук.
Източник: BoredPanda
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.