10 страхотни опаковки, които ще ви впечатлят

10 страхотни опаковки, които ще ви впечатлят

Как е една хитра идея, макар и на пръв поглед много проста може да доведе един бранд до успех. Някои от тези изключителни опаковки са с благородна социална кауза, други с чисто търговкса цел, трети имат за цел да улеснят ежедневието ни. При всички случаи, когато е вложена мисъл, желание и страст в създаването на един продукт това са личи. И накрая даже ни доставя удоволствие да посегнем към такъв продукт на рафта. Е, насалдете се на тези дизайнерски попадения.

1. Опаковка на хляб Kohberg, “Подкрепете бюста”

“Kohberg е най-големият производител на хляб в Дания. Компанията е спонсор на датското общество за борба с рака по време на тяхното голямо годишно събитие за превенция рака на гърдата. Събитието се нарича “Подкрепете бюста” и Kohberg дарява част от приходите си от продажбите на ръжените питки Rugbrødsboller.” (Рекламна агенция: envision)

2. Водоустойчиви часовници, които се продават в пликове с вода

“Ние вярваме в това, което може да видим: максималната прозрачност на нашата опаковка показва пълната увереност, която имаме в нашия продукт. Затова подлагаме Festina Profunda на контрол на качеството директно на мястото на продажба: часовникът е в прозрачно пликче, пълно с дестилирана вода. (Рекламна агенция: Scholz & Friends)

3. CD Опаковка: Vonnegut Dollhouse

“Vonnegut Dollhouse е една от последните сили на музикалната сцена във Ванкувър.” (Рекламна агенция: Rethink, Canada)

4. Аксесоари за коса St.Stephen

“В днешния пазар на аксесоари за коса конкуренцията е много голяма. За да може един бранд да изпъкне сред тълпата трябва да бъде уникален и да може да се отличи от останалите играчи. St. Stephen е нова марка за аксесоари за коса. Сред продуктите, които предлагат са: фиби, шноли, ластици, щипки за коса и други. Принципът на тази серия е да се използва дизайнът на опаковката и по-семплата визия, за да се въздейства на различен сегмент потребители. Комбинацията на функционалност и характер на дизайна правят страхотно впечатление на рафта и разбира се увеличават шанса за продажба.” (Дизайнер: Prompt Design)

5. Буркани за сладко с формата на плодове

Бурканите за сладко с формата на плодове са на марката La Vieja Fabrica (Рекламна агенция: tapsa)

6. Хавлиени кърпи Kirei

“Целта на кърпите е да чистят. За да подчертая силата кърпата е опакована като молив и действа като гумичка, която е част от молива. Те могат да се продават отделно или като комплект от различни цветове моливи. Нека да изтрият срама от лицето ви!” (Дизайнер: Хана Йор)

7. Кутия за къпрички планината Фуджи

Дизайнер: Tomohiro Ikegaya

8. Хляб Vilpuri

Дизайн: Hasan and Partners

9. Опаковка за четки мустаци

“Тази забаван опаковка предлага и фукционално предимство: опаковане на два продукта (две четки) на едно място само с картон, който има печат и на двете страни.” (Дизайнер: Симон Лалиберте)

10. “City Harvest” – празна торбичка стомах

“City Harvest се вижда, когато празната торбичка стомах е пълна с храна. Торбичките се доставят до супермаркети. На торбичката пише: “Нека се преборим с глада в Ню Йорк.” (Дизайнер: Анди Уинър и One Sow Merit)

Още идейни опаковки можете да видите тук.

Източник: BoredPanda

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ