Nike намалява продуктовата си гама поради спадащи продажби

 Nike намалява продуктовата си гама поради спадащи продажби

Американският производител на спортни облекла Nike планира да намали производството на ключови продуктови линии на фона на спад в продажбите. Както съобщи Reuters, след като компанията публикува отчета си за второто тримесечие на финансовата 2024 г., което приключи на 30 ноември, акциите ѝ паднаха с 11%.

Nike отчете приходи от $13,39 милиарда през тримесечието, като не достигна очакванията си за $13,43 милиарда. Компанията Nike прогнозира, че приходите за фискалната година ще нараснат приблизително с около 1%.

Според Ройтерс бизнесът на едро на Nike е под постоянен натиск, тъй като търговците на дребно правят по-малко поръчки на фона на нестабилното търсене. Забавяне на продажбите се наблюдава в Китай, както и в онлайн сегмента. „Виждаме признаци на по-предпазливо потребителско поведение по света“, каза в изявление главният финансов директор на Nike Матю Френд.

Компанията има за цел да спести до 2 милиарда долара през следващите три години чрез намаляване на доставките на някои продукти, подобряване на веригата за доставки, намаляване на нивата на управление и увеличаване на автоматизацията. Nike не уточни кои продукти планира да намали, но каза, че емблематичните линии маратонки Air Force 1, Dunk и Court се представят добре.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.