Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Nike намалява продуктовата си гама поради спадащи продажби
Американският производител на спортни облекла Nike планира да намали производството на ключови продуктови линии на фона на спад в продажбите. Както съобщи Reuters, след като компанията публикува отчета си за второто тримесечие на финансовата 2024 г., което приключи на 30 ноември, акциите ѝ паднаха с 11%.
Nike отчете приходи от $13,39 милиарда през тримесечието, като не достигна очакванията си за $13,43 милиарда. Компанията Nike прогнозира, че приходите за фискалната година ще нараснат приблизително с около 1%.
Според Ройтерс бизнесът на едро на Nike е под постоянен натиск, тъй като търговците на дребно правят по-малко поръчки на фона на нестабилното търсене. Забавяне на продажбите се наблюдава в Китай, както и в онлайн сегмента. „Виждаме признаци на по-предпазливо потребителско поведение по света“, каза в изявление главният финансов директор на Nike Матю Френд.
Компанията има за цел да спести до 2 милиарда долара през следващите три години чрез намаляване на доставките на някои продукти, подобряване на веригата за доставки, намаляване на нивата на управление и увеличаване на автоматизацията. Nike не уточни кои продукти планира да намали, но каза, че емблематичните линии маратонки Air Force 1, Dunk и Court се представят добре.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.