Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Мисията на GROHE за едно по-добро и устойчиво бъдеще!
Като се фокусира върху ценния ресурс вода, GROHE се стреми към най-високи нива на устойчивост, което е част от основните ценности на марката наред с качеството, технологията и дизайна.
Пестете вода. Пестете енергия. Колко досадно и скучно звучи това! И все пак много от иновативните технологии на GROHE доказват, че отговорното отношение може да бъде освежаващо - не само за природата, но и за вас самите.
Едва ли в днешно време някой все още би оставил водата да тече, докато си мие зъбите. Днес всички осъзнаваме колко ценен е този ресурс.
Нуждата ни от ценни екологични ресурси отдавна е надхвърлила способността на земята да се регенерира. Промяната на климата, недостигът на вода и енергийната криза продължават да напредват - ясен сигнал, че трябва да преосмислим използването на ресурсите.
Източник на снимката: GROHE
GROHE разбира устойчивата трансформация на своя бизнес като непрекъснато пътуване. Отправната точка винаги е холистичен поглед, който става очевиден в 360-градусов подход: Той обхваща еднакво интересите и отговорността за служители, доставчици, клиенти, продукти, процеси, както и приноса на марката за благосъстоянието на обществото.
Източник: GROHE
Само през последните десет години успехът на GROHE е потвърден с повече от 300 награди за дизайн и иновации, както и поставянето на марката в класации като „Germany’s most sustainable large brands“. GROHE е първата компания в този сектор, която печели приза от правителството на Германия за марка с най-добрата грижа за околната среда. Списание Fortune® постави GROHE в престижната класация „Топ 50 компании, които ще променят света“.
Като световен лидер в цялостните решения за баня, GROHE предлага атрактивна гама продукти, в която всички елементи си пасват идеално като форма и функционалност. Смесители, душ системи, керамика, структури за вграждане, бидета или аксесоари – може да намерите всичко необходимо на едно място.
За хармоничен интериор в целия дом, GROHE предлага и кухненски серии смесители, аксесоари и мивки. В модерния дом кухнята все по-често се обособява като част от всекидневната и е важно да отразява стила и предпочитанията на потребителя. GROHE позволява това, благодарение на разнообразните модели, покрития и характеристики на своите продукти.
Освен с красив външен вид, продуктите на GROHE впечатляват с практични и иновативни характеристики. Центърът за проучване и разработване на компанията в Хемер, Германия, непрекъснато изследва и разработва нови иновации и подходи, за да направи продуктите още по-полезни и ефективни, както за домакинството, така и за околната среда.
Производството също постоянно се оптимизира от гледна точка на устойчивост. От април, 2020 г., GROHE е един от първите производители в санитарната индустрия с CO2 неутрално производство. Цели 23,5 милиона пластмасови опаковъчни материали вече са спестени като част от инициативата „Less Plastic“.
Източник на снимката: GROHE
Борбата срещу глобалния проблем с пластмасовите отпадъци е подкрепена и от една от звездите в портфолиото на компанията – GROHE Blue. Смесителят за филтрирана вода, победител в German Sustainability Award Design 2021 в категорията „Емблеми“, предлага охладена, филтрирана и по желание газирана вода направо от кухненския смесител – правейки пластмасовите бутилки излишни. Освен че предлага ресурсоспестяващо продуктово портфолио, което намалява екологичния отпечатък на потребителите, GROHE амбициозно следва различни инициативи за устойчивост, които са в услуга както на планетата, така и на обществото.
Източник на снимката: GROHE
С цел свят без отпадъци – GROHE пуска първите си Cradle to Cradle Certified® продукти
Източник на снимката: GROHE
Свръхконсумацията на ресурси в световен мащаб изисква преосмисляне на линейния модел Вземи-Направи-Изпрати. Ето защо GROHE решава да стане една от първите марки в санитарната индустрия, която кандидатства за Cradle to Cradle Certified® Product Standard. При модела Cradle to Cradle, за разлика от линейния, продуктът се произвежда по такъв начин, че в края на живота му компонентите да могат да се използват за създаване на нови продукти. Имайки предвид целите за устойчивост, процесът на сертифициране следва пет критерия: здраве на материалите, повторно използване на материалите, възобновяема енергия, стопанисване на водата и социална справедливост. След това на всеки продукт се определя ниво на постижение. Три смесителя (GROHE BauEdge S-размер, GROHE Eurosmart S-размер, GROHE Eurosmart Kitchen), както и комплектът GROHE Tempesta 100 с душ окачване вече са Cradle to Cradle Certified® на златно ниво. Cradle to Cradle Certified® е регистрирана търговска марка на Cradle to Cradle Products Innovation Institute.
Източник на снимката: GROHE
Концепцията за дизайн Cradle to Cradle®
Отпадъкът по същество е материал на грешното място. Повторното използване на материалите, съдържащи се в продукта, вместо изхвърлянето им, след като продуктът вече не се използва, е интелигентен подход, който адресира както глобалния проблем с отпадъците, така и нарастващия недостиг на ресурси. Докладът за глобалния риск за 2021 г. на Световния икономически форум определя кризите на природните ресурси като петия най-голям риск по въздействие, който да се превърне в критична заплаха за оцеляването на земята през следващите пет до десет години. За разлика от линейния модел, в модела - Cradle to Cradle® се произвежда с намерението да се използват неговите компоненти до края на жизнения му цикъл за създаване на нови продукти, като по този начин се намалява количеството на необходимите нови ресурси.
Слоганът на GROHE - „Make better homes a reality for everyone, everywhere“ – GROHE споделя своята страст към устойчивостта с всички марки, принадлежащи към портфолиото на марките на LIXIL. Със своя 360° подход GROHE допринася за постигането на целите на стратегията за въздействие на LIXIL.
GROHE, съчетава най-съвременни технологии, изключително качество, произведено в Германия, и всепризнат дизайн, за да създадем интелигентни, променящи живота и устойчиви продуктови решения и услуги. Ние обогатяваме водата с интелигентност и удоволствие, за да предоставим на нашите клиенти устойчиво, радостно водно изживяване, което надхвърля техните очаквания и предлага „Pure Freude an Wasser “. Като лидер на мисълта и иновациите ние разширяваме границите на нашата индустрия.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.