И Pepsi започва масови съкращения

И Pepsi започва масови съкращения

Компанията за безалкохолни напитки PepsiCo ще съкрати 8700 работни места, за да спести 1,5 млрд. долара за период от три години, предава BBC. Компанията заяви, че този ход „ще повиши икономическата й конкурентоспособност" и ще предостави средства "за бъдещи инициативи за изграждане на марката и иновациите". Съкращенията ще бъдат направени в подразделения на компанията в 30 страни.

Pepsi прогнозира 5% спад през 2012 г. на приходите си. Фирмата също така заяви, че планира да увеличи разходите си за реклама. Компанията има за цел да добави до 600 млн. долара  за реклама и маркетинг в бюджетите си по целия свят, с допълнително фокусиране върху пазарите на Северна Америка. Инвестицията ще бъде фокусирана върху 12 марки, сред които Pepsi-Cola,Lay, Gatorade, Тропикана, Doritos и 7-Up.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ