Асоциацията на рекламодателите преизбра управата си

Асоциацията на рекламодателите преизбра управата си

Компаниите, участващи в Управителния съвет на Българската асоциация на рекламодателите бяха преизбрани на годишното общо събрание на организацията, проведено на 20 януари. В управата отново са Мобилтел, Нестле България, Данон Сердика, Байерсдорф България, Кока-Кола България, Юробанк И Еф Джи България и Крафт Фуудс България.

Освен това асоциацията очерта и най-важните си приоритети за тази година. „Всичко, което правим през 2011 г. ще е подчинено на позиционирането на Асоциацията в общественото и медийното пространство като обща платформа на рекламодателите в България. Бихме искали да бъдем възприемани не като отделни корпоративни единици, а като един отбор, чиито интереси и усилия са в името на крайния потребител.”, коментира г-жа Мария Опренова, председател на УС на Българската асоциация на рекламодателите и маркетинг директор на Мобилтел.

Асоциацията планира да увеличи броя на членовете си и да продължи да утвърждава позициите си на организация, представляваща “гласа на рекламодателите в България“.

Организацията ще работи активно в три основни направления: прозрачност и надеждност в измерването, регулационни и саморегулационни проекти, развитие на вътрешната и външната мрежа за обмен на информация и добри практики.

Българската асоциация на рекламодателите е основана през февруари 2008 г. Днес членуващите компании са 19: Байерсдорф България, Юробанк И Еф Джи България, БТК/Виваком, Белла България, Глобул, Данон Сердика, Девин, Екопак България, Кока-Кола България, Крафт Фуудс България, Мобилтел, Нестле България, Обединена Българска Банка, Рено-Нисан, Ригли България, Банка Пиреос, Фереро, Хайнекен/Загорка r Юниливър България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ