Задължителните качества на добрите служители

Задължителните качества на добрите служители

Стартът на всяка нова компания винаги е воден от надеждата за голям пробив. Това, на практика означава, че всяка стъпка е от решаващо значение, защото най-много промени се случват в първите няколко години. За да върви новата компания напред, лидерът трябва да открие и запази най-добрите служители.

В книгата „Reinventors: Как извънредни компании преследват радикална постоянна промяна” авторът Джейсън Дженингс идентифицира петте качества, които са от решаващо значение за новите и разрастващи се предприятия.

"Ако имате работници, които не притежават тези качества е време да си направите една ценна услуга като се отървете от тях", казва Дженингс, цитиран от Business Insider.  И час по-скоро да се обградите с хора, които:

1. Имат основни умения и се учат през целия си живот. По време на интервюто можете да задавате въпроси, които изискват критично мислене на място и да давате оценки, за да определите дали кандидатът притежава необходимите умения и способности. Служителите трябва да имат възможност да учат нови неща, но изненадващо, броят на хората, които го умеят е много малък.

2. Искат да инвестират в работата си и имат добра работна етика. Служителите ще направят много повече за вашата компания, ако те наистина я харесват и харесват това, което правят. Трябва да наемате хора със силна работна етика. Тя трябва да се приведе в съответствие с вашите ценности. В противен случай никога няма да бъдете в състояние да изградите голяма компания, която процъфтява благодарение на промяната. Всяка компания е готова да обучава хора, но ако те не разполагат с тези черти, ще е чиста загуба на време.

3. Имат оптимистични нагласи . Брандинг експертът Джеймс Арчър казва, че в компаниите, които са ангажирани с денонощна промяна и растеж, няма място за хора, които не са в състояние да си представят и да видят възможностите за по-добри резултати в утрешния ден въпреки проблемите и предизвикателствата днес.

4. Мислят като собственик. Кандидатът трябва да бъде в състояние да разбере защо собственикът прави това, което той прави и в крайна сметка трябва да мисли като него. Чарлз Кох, собственик на Koch Industries казва по този повод: "Не може да очаквате хората да мислят и действат като собственици, освен ако те не разбират как това, което правят, създава икономическа стойност”.

5. Принадлежат на фирмата. Ако един куп "аутсайдери" бъдат събрани на едно място е много възможно да създадат нещо велико. Дженингс цитира Стив Джобс: "Apple е един остров - дружество, построено от "бежанците" от други компании. Изключително рядко срещано е толкова различни индивидуалности да създават такава стойност."

Източник: OpenForum

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ