Sky Dreamer по покривите на автомобили - новата кампания на Puma
Немският производител на спортни стоки Puma лансира нова серия маратонки с триизмерна холограмна кампания върху автомобили, предаде Marketing Dive.
На ключови локации в Чикаго, в рамките на Мача на звездите на НБА, който се проведе миналия уикенд, моделът Sky Dreamer светна върху покривите на специално паркирани за целта коли, а 360-градусовата технология, разработена от компаниите Firefly, Whisk и HYPERVSN, позволяваше на минувачите да го разгледат подробно от всички страни. Идеята е на агенция Havas, с която брандът работи от няколко години.
[[{"fid":"348980","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3648,"width":5472,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Снимка: Havas Media
„Независимо дали са баскетболни фенове или не, потребителите искат да се ангажират с физическия свят“, смята Каан Гюнай, съосновател и главен изпълнителен директор на Firefly.
През август 2019-а подобна геотаргетирана кампания бе лансирана и в Ню Йорк Сити, където чрез екрани, разположени върху таксита и автомобили за споделено пътуване, бе промотирано отварянето на нов магазин от световната спортна верига в града.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.