Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Създайте добър личен бранд и той ще работи за вас!
Наскоро имах няколко разговора с хора в интернет, които настояваха, че нямат личен бранд. Това, което им казвах бе, че независимо дали им харесва или не, те имат такъв и вече са в бизнеса с репутация. Днес личната репутация се разширява с добавянето на присъствието онлайн.
Зависи от всеки човек как той или тя ще управлява (или не) своя имидж. Хората, които приемат сериозно, че начинът, по който се предстаавят - в интернет пространството и другаде, влияе на много други неща в реалния им живот, използват социалните мрежи, за да развиват даден бизнес или за да стават все по-влиятелни в професията си.
Смята се, че потребителите стават имунизирани към влиянието на много от маркетинговите кампании, защото до тях достигат все повече рекламни съобщения. Хората все по-малко променят поведението си под въздействие на традиционните форми на реклама. Изследвания показват, че сега те са много по-склонни да се вслушват в други хора. Затова е по-важно от всякога човек да има личен бранд. Но, как да го изградите?
Първо, решете какво точно искате да постигнете занапред. От решаващо значение е вашите брандинг усилия да имат определена цел. Ако нямате цел за времето, което прекарвате онлайн и го влагате в забавление, сега вече помислете какво още бихте искали да постигнете реално в живота и използвайте интернет пространството в помощ на това.
Оценете реалистично настоящата си репутация. Разберете как ви възприемат в момента приятели, връстници, в онлайн общности. Какво бихте желали да стане, за да подобрите своите брандинг цели? Писали ли сте името си наскоро в Google? Какво открихте? Информацията положителна или отрицателна беше? Може би пък не е възможно да бъдете открити никъде въобще.
Определете едно основно място за връзка с вас и ваше представяне онлайн. Това може да бъде профил в социална мрежа, уебсайт, блог. Каквото и да е, поддържайте го, привличайте внимание към него.
Създайте бранда си с постоянство, с публикуване на смислено съдържание, което да сътветства на вашите цели, поставени по-рано. Използвайте силни снимки в профилите си - те ще ви помогнат да разкажете своята лична история. Предавайте послания на добро и полза за другите. На това равнище обмислете да се обърнете към професионалисти - за създаването на снимките, за профила ви в социалните мрежи, за текстове...
Градете своя собствена уникална общност. Свържете се с групи във вашия бранш, с хора, които имат влияние в своя. Споделяйте опит с тях и реагирайте на посланията им. Деб Хелфрич от САЩ, например, е блогърка, която първоначално изгражда публика като коментира публикациите на други хора. Мнението й се оказва ценно и точно на място. Вече сдобила се с уважение, тя решава да започне личен блог.
Четете новините за вашия бранш.
Разказвайте собствени истории от опит. Има много различни начини да го правите - от видеоклипове, през писане, до споделяне на снимки и съобщения. Разкажете на хората какво знаете и какво може да бъде научено от вас, заради вашите лични победи. Не се страхувайте и да разказвате за пораженията си.
Бъдете готови да работите здраво и не се отказвайте лесно. Успешните хора, които познавам, са създали значителна и измерима разлика в кариерата си чрез личен бранд, който са изградили с упорство и усилия онлайн.
Аз приключих дните си на свит от тревоги стомах в неделя вечер, защото ще трябва да отида на работа в понеделник. И вие можете да го направите, като предприемете действия и инвестирате в себе си, започвайки още от сега!
По съвети на Джон Уайт в Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.