Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Повишете качеството!
Без значение дали продавате продукти или идеи, качеството на работа във фирмата ви е решаващо. И това се отнася за всички видове бизнес, включително за маркетинг агенциите, които се занимават и с медийни анализи, пиар, промоции, кампании. Вечно правило е, че качеството е двигател No.1 на фирмения успех.
Живеем в несъвършен свят. Хората правят грешки, техника се поврежда. Целта е да се сведат до минимум последствията от фала, за да продължат клиентите да поръчват и купуват. Това може да се постигне с неуморно фокусиране върху качеството. Подобряването на качеството може да спести на фирмата средства за компенсирането на грешки. То повишава желанието на служителите да останат на работа в нея – всеки иска да се чувства част от високопрофесионален екип.
Как ръководството да следи, че качеството винаги е на ниво? Тук следват 5 съвета в тази насока.
• Измервайте, измервайте и пак измервайте. Ключовите индикатори за измерване на качеството, които трябва да използвате, са „изплъзване на качеството” и „прихванато/установено качество”. Разберете в кой от двата попадат грешките във фирмата, които снижават качеството на предлаганото от нея. В първия индикатор попадат грешки, които са вътрешно установени от екипа и клиентите така и не разбират за тях. Във втория е по-фатално, когато клиентите са разбрали. Измервайте двата вида и определяйте кое е довело до тях. Бъдете обективни в преценката си. Целта е да насочите вниманието на екипа ви към проблемите и да видите подобрение след това, като сте хвърлили светлина върху ефекта от тях. Екипът ще разбере, че те са важни.
• Фокусирайте се върху процеса, не върху хората. Всеки човек ходи на работа, за да свърши нещо добро. В повечето случаи при грешка дефектът е в процеса, не в човека, на когото имате доверие. Помнете, че за да поправите грешката, която снижава качеството, трябва да добавите нови стъпки в процеса или нови проверки на системата. Не играйте играта на сочене с пръст с въпроса „Кой издъни нещата?”.
Продължава на страница 2.
• Правете седмични срещи за контрол на качеството. Първоначално те може да бъдат дълги и досадни, но със сигурност има нужда да дискутирате с всички играчи във фирмата всеки появил се текущо проблем с качеството. Така всички заедно ще установявате първопроизхода му. С течение на времето срещите ще започнат да се провеждат все по-бързо и по-ефективно. Процесите на работа ще се засилят и системите ще станат по-здраво работещи. Освен това ще създадете повече взаимно доверие.
• Създайте таблица на качеството. Сортирайте големите проблеми в категории и се фокусирайте върху тях. Работете, докато станат по-малки. Не прекарвайте много време в необичайните проблеми с качеството, отделяйте от времето си за местата, където грешките се отличават като повторни и постоянни.
• Направете измерването на качеството публично. Поставете резултатите от него например в залата, където екипът ви обядва. Или на друго видимо място. Всеки човек във фирмата трябва да вижда като неин приоритет създаването на качествен продукт или услуга и да иска да го подобри по прозрачен за всички начин. С ежедневното, видимо напомняне колко качеството е важно ще демонстрирате ангажимента си да го подобрявате пред хората, които имат най-голямо влияние върху него всеки ден – вашите колеги.
Източник: списание Inc.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.