Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как изглеждат рекламите, обявени от Facebook за тролски
Политическа реклама за десетки хиляди долари е била купувана във Facebook и излъчвана в САЩ в продължение на почти 2 години през фалшиви акаунти в социалната мрежа и на други места онлайн, вероятно свързани с Русия. Това разкриха шефовете на Facebook.
В отговор, рекламодателите във Facebook вече ще са длъжни да дават повече информация, която ще позволи да бъдат идентифицирани, съобщи в акаунта си създателят на мрежата Марк Зукърбърг.
Facebook ще маркира политическата реклама като такава, а рекламодателите ще бъдат длъжни да разкрият кой плаща за нея. Мерките са на фона на съобщенията, че подкрепяни от Кремъл групи са използвали социалната мрежа, за да влияят на изборите в САЩ миналата година, когато беше избран президентът Доналд Тръмп. Шефове на Facebook и други интернет компании се явиха на изслушване в американския сенат за намесата на тролове в изборите. Google също откри следи от руско финансиране в контекстуалната реклама с политическо съдържание.
Facebook променя правилата заради руските тролове
В отговор на обявеното, мнозина сред рекламодателите, рекламистите, администраторите на страници в социалната мрежа в САЩ и сред самите потребители се запитаха как са изглеждали рекламите, които са дезинформирали част от публиката или са наклонявали мнението й преди изборите в определена насока.
Business Insider дава примери в раздела си за реклама и технологии. Сайтът посочва, че рекламите са били видяни от десетки милиони американци и те покриват широк набор от теми, от движението на тъмнокожите Black Lives Matter, до правата на хомосексуалистите, имиграцията и притежанието на оръжие.
Някои от рекламите са били проектирани да провокират подкрепа за опорни точки, каквито е изказвал Доналд Тръмп към момента на кандидатурата му.
За всички тези реклами, показани на изслушванията в САЩ, било платено в рубли. Някои от тях датират от 2015 г.
От Facebook твърдят, че повечето са най-вероятно свързани с "тролската ферма" Internet Research Agency.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.