Плащате на инфлуенсъри. А те отплащат ли ви се?

Плащате на инфлуенсъри. А те отплащат ли ви се?

Хората често не се доверяват на марките, но имат доверие на други хора.

Това е една от причините инфлуенсър маркетингът да се развие през последните години. Той помага на компаниите да преодоляват пропастта между подозрителното и познатото, на което може да се има доверие.

Независимо дали искате да убедите публиката в искреността си, да образовате дадена група за ценностите, които е приела вашата компания, или просто да направите още добро впечатление, инфлуенсър маркетингът може да бъде добър отговор. 

И за да се възползвате максимално от всяко партньорство с влиятелните личности онлайн, възползвайте се от следните 7 съветa:

1. Пропуснете големите имена. Нямате нужда от огромни звезди с милиони последователи, за да предложите успешно продукта си на дадена публика. Инфлуенсърите с голяма аудитория създават много импресии, но тези впечатления невинаги са последни.

Мнозина сред експертите силно вярват в силата на микроинфлуенсърите. Не само, че сътрудничеството с по-малките влиятелни лица струват по-малко, но и техните фенове са склонни да бъдат по-ангажирани - перфектно за марки, които искат да изграждат усещане чрез автентичност.

2. Подредете своя колекция от успешни партньори. 

Не всички инфлуенсър партньорства продължават вечно, но доброто сътрудничество може да не свършва с края на кампанията. Каръл Рот от фирмата Future File окуражава марките да наемат разнообразни микроинфлуенсъри, които да покриват повече публика за по-малко пари. 

Поддържайте линиите за комуникация отворени с лицата, които успешно са предложили вашите продукти или бързо са се вписали в гласа на бранда ви. Когато искате да увеличите маркетинговия си натиск в бъдеще, вашата мрежа от лидери на мнение ще бъде налична, за да ви помогне. 

3. Погледнете отвъд Instagram. 

Това безспорно е най-популярният инфлуенсър канал - потвърждава го и анализът "The State of Influencer Marketing 2019" на Marketing Hub. Но има и редица други канали, които предлагат стойност. Разгледайте отблизо бизнес общността в LinkedIn. В САЩ работят и с Twitch. Търсете разнообразни възможности да създавате връзки, а не продажби, за да се сдобиете с повече от вашите инфлуенсър партньорства. 

4. Изберете ваши собствени измерители. 

Не слушайте какво всеки друг настоява, че е важно. Само вие знаете какви са бизнес целите ви. Изградете и развийте метрки, които отразяват вашата визия, а не тази на някой друг. Марките, които искат да увеличат продажбите, трябва да погледнат показателите за взаимодействие, докато тези, които са по-заинтересовани да получат признание, трябва да се съсредоточат върху критерии за информираност като импресии и трафик.

5. Давайте толкова, колкото получавате.

Инфлуенсърите не искат само парите ви (въпреки че не работят безплатно). Изградете с всеки от тях взаимно полезно партньрство. 

6. Отдавайте признание на творческите усилия.

Ако трябва да наложите кампания, извикайте в творческия процес човекът, с когото планирате да работите. Много търговци и собственици на малки фирми не харесват мисълта да позволят на трета страна да говори от името на тяхната марка. Не забравяйте обаче, че повечето потребители предпочитат да чуят за бранда от някой влиятелен, а не от сайта на компанията или от друг канал, който тя има. Попитайте за приноса на влиятелния човек и бъдете готови да се откажете от малко контрол.

7. Увеличете ефекта. 

Когато някой инфлуенсър публикува съдържание, бъдете готови да се възползвате от тази възможност и да използвате съдържанието, за да го промотирате в различните си канали. Благодарете - на инфлуенсъра за споменаването, на други уебсайтове за връзката към публикацията и на хората, участвали в раздела за коментари.

Никога не спамвайте без причина. 

По съвети на Барет Уайсман в Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ