Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Контролът в дигиталното присъствие
В ерата на социалните медии и супер развитите мобилни устройства всеки човек или поне всеки, работещ в бизнес сектора, трябва да има свой собствен уебсайт. Причините за това са много, но в свой материал за изданието Inc Хилел Фулд предлага да се фокусираме върху няколко от тях.
Трябва да притежавате наратива си
Не мисля, че трябва да ви казвам колко полезен може да бъде интернетът. Също няма нужда да споменавам колко потенциално опасен може да бъде той. Дори ако уебсайтът ви е много прост и няма нищо повече от името, кратка биография и форма за контакти, пак си струва да го имате, за да сте автор на собствената си история и неин първоизточник.
Направете живота на потенциалните клиенти по-лесен
Ако някой иска да си взаимодейства с вас, дори към момента това да е само мисъл, дайте му възможност да научи повече за вас възможно най-лесно.
Ако накарате някого да работи усилено, за да научи за работата ви, той вероятно ще се откаже в един момент. Наличието на собствен уебсайт дава възможност на потенциалните клиенти бързо и лесно да научат за вас и за вашето предложение.
Можете дори да използвате уебсайта си, за да предложите на клиентите някои препоръки. Изводът е, че трябва да имате сайт, така че хората да не се налага да търсят прекалено дълго информация за вас.
Дайте на хората лесен начин да се свържат с вас
Ако посланието, което един човек иска да ви изпрати е по-лично, може да се свърже с вас в социалните медии, но когато има бизнес природа, по-скоро бихте искали да им дадете лесен начин да се свържат с вас другояче.
Сред първите неща, които един човек е готов да направи, когато иска да се свърже с вас, е да напише името ви в Google. Ако имате собствен домейн и собствен уебсайт, няма да му отнеме много да открие контактите ви.
Притежаването на собствен сайт e още една възможност да контролирате разговора за себе си в дигиталното пространство. Дали имате нужда от това онлайн, където циркулира информация от всякакво естество? Отговорът е ясен.
По материал на Хилел Фулд за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.