Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Tech Connect 2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Стъпка по стъпка

Как да внедрите и впрегнете изкуствения интелект в развитието на вашите продукти и услуги

Автор:

Мирослав Гечев, консултант дигитална трансформация

Стъпка по стъпка

Стъпка по стъпка

Как да внедрите и впрегнете изкуствения интелект в развитието на вашите продукти и услуги

Стъпка по стъпка
quotes
Какво е AI? ChatGPT? Не съвсем. Но за много хора споменаването на AI се превърна в синоним за ChatGPT. AI обаче е общоприет термин още от 50-те. Той е събирателно за набор от технологии, които карат компютрите да разпознават лица, шофират кола, пишат изречения, отговарят на въпроси, създават изображения. Все неща, за които досега се смяташе, че изискват човешка интелигентност. ChatGPT беше най-яркият пример, а вече един от многото, GenAI (генеративен изкуствен интелект) като Google Gemini, Microsoft Copilot, Claude, Mistral и Perplexity, които са в основата на шеметно растящата в последните години AI индустрия. Всеки от тях е обучен върху огромно количество данни и използва сложни алгоритми за разбиране на човешки запитвания, за да предостави разбираем отговор. Някои от тези модели са „изчели“ целия rнтернет, други са „тренирани“ върху данни в специфична област, трети върху данните на една организация, а четвърти на специфичен говорим език. Като всяка нова технология, AI обещава да направи революция в бизнеса – по-качествен анализ на данни, по-бързо вземане на решения, по-висока ефективност, по-точен маркетинг, по-високи продажби, по-добро клиентското обслужване. Изглежда обаче, че този път нещо е различно – достъпността на технолог...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg